7jan

Ja nu är det slut på lov nu börjar vardagen igen...fast tobias är hemma idag ännu skolan börjar i morgon fast tim är på dagis idag det tyckte han nog va skönt o kul för han sa inget när jag lämna honom där...

vi har varit ut på landet o åkt skridskor eller killarna åkte vi köpte 3 par skridskor åt killarna på blocket en i trosa som sålde 3 st för 250 kr storlek 31,32 o 35 så nu har vi ett tag...tobias tyckte det va kul han åkte mest håkan skottade  bort den lilla snö som fanns på isen så hade han en bana att åka runt ella åkte pulka sen hade vi mackor o varm oboy med oss va gott att dricka o äta det ute men det va kallt -12

sen har dom varit i pulk backen oxå så lite frisk luft har dom fått under jul lovet....

Oj fick just ligga under bordet ella va där o fingra drog i en spak o fastnade med fingret vardagsrummets bord är höj o sänk bar.....

annars är alla barnen friska nu och ella har fått tillbaka mat lusten hon äter riktigt bra nu det är skönt  för hon åt inte mycke där runt jul o före när hon fick mag sjuka....fast nu har hon ju gått in i en period vägra sova på dagen o lägga sig på kvällen är hemskt.....

man får lägga henne i sin säng på kvällen sen ligga brevid i våran säng lyssna på henne när hon pratar,river i gardinen sätter på sin spel dosa av o på ett antal gånger.. m.m men till slut slår hon igen kork gluggarna kan ta 45min  ibland suck....sen kan hon vakna o skrika på nätterna oxå korta stunder men somnar om igen ....

Sen har ju jag fått virus på msn oxå tydligen skickar jag ut konstiga länkar till folk i min kontakt lista oftast när man inte är inloggad sen kan det komma upp en ruta som säger du har varit inloggad på en annan dator länken kommer på snabb meddelande på msn typ något om att jag skickar bilder står alltid på engelska så öppna aldrig sådant skit om du får det jag fick av en kompis o jag öppnade förståss trodde hon skickat bilder....så det är säkert fler som har msn virus av mina vänner...jag har skaffat en ny hotmail adress!får se om det hjälper...o så kan man ju ha ordentligt virus skydd oxå...

det är synd när en förstör för många vem det nu kan va...som tycker det är kul att lägga ut virus till folk...

nej nu är det gröt dax för ella o kanske en sov stund för henne oxå för hon vakna vid 07 i morse...(får se om jag får henne att sova) men ha det bra i solen o snön(solen lyser här i vagnhärad)...Kram gabbi

Kommentarer
Postat av: Marina

Jo jag fick också denna länk. Förstås så öppna jag för det stod att det var en länk till dina nyårsbilder. Kul tänkte jag...hahaha....men jag har Norton virusskydd och det stoppade det hela så jag slapp virus. Inte så kul för dej när det händer sånt där men det är ju inte ditt fel....ha det bra...kram..

2009-01-07 @ 20:35:46
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0