22 jan

ja nu har snart det gått en månad sen det va jul afton usch va tiden går fort men det ska bli skönt när våren kommer o det blir ljusare ute nu är det ju trist väder ibland regn ibland lite kallt men ingen snö det är trist hoppas snön kommer till sport lovet för barnens skull...

Annars knallar allt på som vanligt här barnen är i skola/dagis och ella o jag brukar va på kyrkis mån tis o tors förmiddag leka o fika hi hi snart är det ju dax för ella att börja dagis oxå i mars ska hon börja gå 15 timmar per vecka o jag ska söka jobb har redan kollat lite på olika företag men inget som intresserat mig ännu är väl svårt att få jobb nu men jag kan tänka mig nästan va som helst städa sitta i en kassa på ica eller jobba i kök typ dagis el skola......vill helst inte jobba som servitör har gjort det tillräckligt nu.....

någon som har tips på någon blogg som man ska läsa har 3 st som jag läser o det är kul att läsa men läser gärna fler

borde planera in en ålands resa oxå men vet inte när är ju längsen man varit på kobben nu barnen vill gärna träffa mormor o morfar och kusin vitamin isak.....

beställde en ny mobil förra veckan kosta typ en krona men är bunden 1 år vid abonamanget då förståss men när den kom o jag satt igång den så va den sönder va någon konstig rand tvärs över rutanså fick skicka tillbaka den o nu har den inte kommit än trist när man väntar..

snart ska jag se på jonas gardells serie är lite konstig men det är ju han oxå.....men mest gillar jag hans man mark levengood min favvo....

har börjar simma en gång i veckan nu oxå det är skönt det är kvälls simm dom släcker lampor tänder ljus o har lite lugn musik på är såå skönt har varit där med jenny(svägerskan) o nu sist va patricia(grannen) med oxå sen in i bastun det är det skönaste tycker jag saknar faktiskt bastu skulle gärna bada flera gånger i veckan.....har tänkt börja cykla på motions cykeln som står så fint i hörnet här i vardags rummet men....

har börjat göra smoothies till mellis på eftermiddgarna barnen gillar det o nyttigt är det ju oxå idag blev det bara frukt ibland gör jag med yougurt oxå fast nu ikväll gjorde jag morots kaka muffins inte lika nyttigt men goda blev dom hi hi
nej ha det så bra alla där ute kram

Kommentarer
Postat av: nette

ja visst vore det väl på tiden att komma över och hälsa på !! hmmmm ska jag säga förresten, hur ofta "rör vi på oss" då??!... fast vi har nog lite i planerna att komma till er i sommar... nåja, det är iaf roligt att träffa busungarna emellanåt!!

2009-01-23 @ 13:38:44
Postat av: Mari

Läste du Magnus Ugglas blogg, han skriver ej längre men den finns kvar att läsa det han bloggade 2007-2008. Jag asgarvade många gånger om hans fobier mm. Han har oxå gett ut detta som bok..



http://blogg.aftonbladet.se/19862/

2009-01-25 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0