31 dec

ja så va årets sista dag kommen här blir det lugnt bara va hemma med barnen till middag blir§  det barnens favorit tacos med tillbehör....

Sen har jag bunkrat upp med ostar o kex till mig o håkan senare på kvällen kanske avocado med min kräftstjärts röra det är ju såå gott med avocado...

Va även på bolaget(ALKO) igår när tim o jag va i trosa vi va på cafe o fika sen gick vi lite i affärerna där hade det mysigt tobias va på bad huset igen med grann killen (albin) o hans pappa (Leffe) håkan va hemma med ella va säkert borta 2-3 timmar va skönt att bara gå omkring med tim själv inget bråk som det annars är när båda killarna är med....

köpte champange tills idag eller det va mousserande vin asti en gammal favorit gillar annars inte riktig champange tycker den är torr o sur .....sen blir det väl lite rödvin till osten kanske....

Sen brukar vi stå uppe vid kyrkan o kolla raketer vid tolv snåret öven killarna brukar va med

får se om dom orkar va vakna annars får vi väcka dom har själv inga raketer att skjuta tycker det räcker med att kolla på alla som skjuts köpte faktiskt några smällare  som vi ska skjuta....sådana som smällero fräser lite grann lite bara      


några nyårs löften blir det inte kan nog inte hålla dom ändå hi hi ....

GOTT NYTT ÅR till alla jag känner kära vänner och släkt .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0